ÚČETNICTVÍ A MZDY
I. FINANČNÍ ÚČETNICTVÍ
V oblasti finančního účetnictví zajišťujeme dle požadavků klienta vedení daňové evidence nebo podvojného účetnictví podle příslušných účetních předpisů a právních norem.
Dle požadavků našich klientů připravíme vnitropodnikové předpisy související s vedením ekonomické agendy příslušné účetní jednotky. V rámci účetní závěrky zpracujeme požadované výkazy pro oblast daňové evidence i podvojného účetnictví, včetně výkazu cash-flow a příloh k účetní závěrce.Podílíme se na zajištění a zpracování inventur majetku a závazků, evidovaných v účetnictví našich klientů.
Zajišťujeme rovněž pravidelný dohled nad vedením účetní evidence a mimořádné kontrolní akce na přání klienta včetně rekonstrukce účetnictví z předchozích let. V souladu s požadavky našich klientů zajišťujeme přechod z daňové evidence na podvojné účetnictví v souladu s příslušnými požadavky platných právních předpisů.
Nabídnout Vám můžeme :
- vedení daňové evidence
- vedení podvojeného účetnictví
- sestavování měsíčních závěrek a měsíčních reportingů ve formě požadované klientem
- týdenní vykazování přehledu neuhrazených pohledávek a závazků
- zpracování měsíčních či kvartálních přiznání k DPH
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- možnost spolupráce s auditorem a zajištění auditu
- zavedení účetnictví
- přechod z daňové evidence na podvojné účetnictví
- rekonstrukce účetnictví
- účetní hotline, hotmail
Komplexní vedení účetnictví zahrnuje nejenom zaúčtování veškerých dokladů, ale i vyplnění přiznání k dani z přidané hodnoty vč.záznamní povinnosti, zpracování dalších zákonem stanovených statistických výkazů, zpracování přehledů věřitelů a dlužníků (pohledávek a závazků), vedení a zařazení majetku, metodické vedení při inventurách.
II. MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ
V oblasti mzdového účetnictví zajišťujeme zpracování mzdové agendy pro malé i velké organizace. V rámci personalistiky zabezpečujeme zpracování všech typů pracovních smluv a vztahů, které připouští platná legislativa, informujeme klienta o změnách v personální oblasti a vybraných ustanoveních souvisejících s touto problematikou.
Nabídnout Vám můžeme :
- zpracování mezd a mzdové evidence
- přihlašování nově vzniklé organizace a nově nastupujících zaměstnanců u OSSZ a zdravotních pojišťoven
- měsíční výpočet mezd, odvodů pojistného a záloh na daň z příjmů
- zpracování měsíčních přehledů a vyměřovacích základech pro OSSZ a zdravotní pojišťovny
- vedení evidenčních listů důchodového pojištění zaměstnanců
- výpočet pojistného na zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele
- zastupování v případech kontrol ze strany finančního úřadu, úřadu sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven
- vypracování ročního zúčtování daně pro zaměstnance
- audit mzdového účetnictví
- mzdový hotline, hotmail
Zpracování mezd mimo jiné zahrnuje veškeré úkony s nimi spojené, tj. výpočet mezd v daném měsíci, založení a vedení mzdového listu, příprava výplatních pásek pro zaměstnance, zpracování mzdové uzávěrky pro účetnictví, přípravu převodních příkazů s vypočtenými odvody sociálního a zdravotního pojištění, popř. s platy zaměstnanců na sporožira, odvod měsíčních záloh na daň z příjmů, výčetku platidel pro banku, výpočty pro státní instituce, popř. jednoduché výpočty pro potřebu účetnictví klienta.
III. ÚČETNÍ PORADENSTVÍ
Zpracování účetních podkladů
- zpracování účetní závěrky ve zkráceném rozsahu (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha)
- zpracování účetní závěrky v plném rozsahu (rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha, výkaz o změnách kapitálu, výkaz cash-flow)
- zpracování výroční zprávy
- zpracování podkladů pro zveřejnění účetní závěrky
- zpracování podkladů k žádostem o úvěr
Dohled nad činností klienta
- dohled na finanční účetnictví klienta
- dohled nad činností a personálním rozvojem ekonomických pracovníků klienta
- dohled nebo zpracování daňových přiznání a jiných účetních výkazů
- informování klienta o blížících se termínech
- seznamování klienta se změnami v právních předpisech
- zpracování interních účetních směrnic klienta (odpisový plán, oběh dokladů, archivace atd.)
- tvorba a zavádění systému účtování, zpracování pravidel a postupů účtování
- zpracování účetního rozvrhu klienta
- metodický dohled na účetnictví klienta
- metodická pomoc při sestavení zahajovací rozvahy, mezitímní účetní závěrky, roční účetní závěrky
- metodická pomoc při provádění zákonných inventur
- metodická pomoc při sestavování zpráv o vztazích mezi propojenými osobami
IV. OSTATNÍ SLUŽBY
V rámci komplexních služeb v oblasti účetnictví a daní poskytujeme pro naše klienty další doplňkové služby. Nabídnout Vám můžeme :
- finanční analýzu hospodaření firmy
- účetní a ekonomické rozbory
- posudky na ekonomický software